söndag 2 augusti 2015

Day 16 - Dallas, TX (end of our travels together)

Så hejsan hejsan! 

Imorse vaknade jag utvilad och glad. Kan inte sluta hylla den där sängen alltså. Både jag och Kerstin fick hoppa upp i den dock! Väldigt hög haha! 

Jag tog mig ut till vardagsrummet med den strålande utsikten och bara låg ett tag innan alla andra vaknade. Helt plötsligt var det som att man blivit tillbaka kastad i livsstilen jag hade i NY. Rätt så trevligt måste jag erkänna........


Utsikten från balkongen. De höga husen lite längre bort är Downtown Dallas, ca 15 min från där de bor.

Tydligen är Dallas en av de absolut rikaste städerna i USA per capita. Hade inte en aning om det. Why? Olja. Olja olja olja! 

Vardagsrummet med matbord i bakgrunden och även köket bakom till höger


Vi åt all deras frukt.. Haha.. 

Herrarna tog oss sen ut till frukost till ett jättehärligt frukostställe. Super, mega poppis och hur gott som helst! 


Låt oss jämföra med vår frukost de 2 senaste veckorna:


Inte för att vi inte älskat gröten! Och vi har till och med haft 4 olika "smaker" att välja mellan! Rena rama lyxen.. Men det var skönt med lite variation.. Och fruuuuukt. 

Anyhow. Vi tog oss till John's kontor efter då han behövde hämta något och sen släppte de tre av mig på busstationen. 


Han är så härligt barnslig även fast han jobbar som denna top-lawyer och är en partner i företaget han jobbar för. Han har en massa gosedjur i hans kontor och.. Jag bara älskar de här killarna! Amazeballs! 

Nu sitter jag ännu en gång på en buss.. Har 21 timmars resande framför mig innan jag är i Colorado och farföräldrarna. I can't waaaaait!

Grabbarna tog Kerstin till flygplatsen och nu är hon på väg hem. Vi klarade 2 veckor utan att bli helt galna på varandra. Success!!! Haha. 

Nu ska jag sova middag här.. Vet inte vad annars jag ska göra. Until next time. Ciao! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar