torsdag 6 augusti 2015

Day 20 - Zip line adventure!

Min sista heldag i Colorado var ännu en spännande en! 

Efter en mysig frukost gjorde vi oss i ordning och tog oss till en stad i närheten där det var dags för vårt zipline Adventure!


Vart man än tar sig här borta så är naturen så himla vacker! En fröjd för ögat en dag som denna! 

Vi hade bokat platser på en av de "mer avancerade" zipline turerna. Inga plattformar man hoppar ifrån utan man springer på marken fram tills att.. Man inte kan springs längre. Och man landar också på.. Ja på olika slags terräng liksom! 


 HUR KUL SOM HELST! Vi var upp och ner, baklänges, liggandes, sittandes... Allt möjligt! 


Inte för att skryta men tror minsann att vi har någon sammankoppling med spindelmannen.. Haha. Dottie och Mike körde också på stenhårt! De hängde också upp och ner och trixande. Hur kul som helst att se! Vill definitivt göra mer av det här! :) 

Vi tog oss efter det till lunch vid en vattenkälla. Jättemysigt! 



Mike och jag. De är så himla gullegosiga!

Vi tog oss därefter hem där vi skulle ut och vandra men jag vet fortfarande inte 100% vad det är, om det är högs höjden fortfarande men runt 3-tiden är jag toast! Försökte hänga med men behövde tillslut en tupplur efter all sol, springande i bergen under ziplinen och rusande omkring.

När jag vaknade upp från tuppluren så var det nästan solnedgång på G. Satt mig och myste med Dottie och Mike. Samtalen tar liksom aldrig slut. Vi pratar. Och pratar. Och pratar. Och pratar. Hur härliga som helst är de. 

Imorgon är det dags att flyga hem igen! Eller... Hem till Kerstin! Kan inte fatta vad fort det gick.. Har en fullspäckad dag inplanerad innan flyget vid 4-tiden dock! Vi kör enda in till slutet! 

Until next time, ciao! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar