söndag 9 augusti 2015

Day 21 - with my partner in crime

Så... Tillbaka i Philly-territorium med Kerstin! Då det var en vanlig fredag så var det jobb som vanligt för henne. Jag försökte organisera alls mina grejer medan hon jobbade på morgonen.

Vi hade båda en massa massa bilder att rensa igenom från resveckorna 

Vi tog oss sedan tillsammans till Walmart när hon hade sin midday-break. Där hittade vi en massa massa massa bra souvenirer som hon ville ta hem till Österrike (jag märkte att jag många gånger sagt Tyskland i bloggen, hon är INTE från Tyskland utan Österrike). Om man ändå hade plats för det liksom!

Dagen flög förbi. Vi gick till lekparken och sen på en lång promenad med hennes värdbarn. Så lång att hennes ena värdbarn somnade ståendes på hennes boogie board, såna skills ju haha :)







Ja... What else? När Kerstin väl var färdig på kvällen så tog vi oss till the Cheesecake factory. Vi har pratat om det så himla länge men inte blivit av. Det passade ju utmärkt vår sista kväll tillsammans!





Vi tog oss sen till Target för en sista runda där innan vi tog oss tillbaka hem till Kerstin för lite filmmys. Innan vi slog på filmen (Disturbia) så bytte vi presenter. Jag kunde ÄNTLIGEN visa henne filmen jag gjorde till henne och hon tyckte om den en massa vilket var så nice. Själv fick jag en av de finaste grejerna jag någonsin fått typ..





Det är en nyckelkedja med koordinater. Koordinaterna är platsen där vi allra första gången möttes (Merion Station). Kerstin brukar alltid säga att jag är så cheesy, att jag liksom.. Tror på sagovärdar där allt är lyckligt och kärt och fint... Och hon brukar inte vara så himla mycket åt det själv men den här presenten är någonting alldeles extra. Hon sa att "I know its like a couples gift but we're more like a couple than anything else so I thought 'why not?'" . Jag ÄLSKAR den!

Vi spanade filmen innan det var läggdags himla sent. Så var den braiga dagen förbi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar