måndag 10 augusti 2015

Day 23 - A day in NY: beach club and stuff

Hejsan hejsan

Dagen idag har känts väldigt, väldigt lång. Kan inte fatta att det fortfarande är.. Samma dag som imorse liksom.

Blev väckt av en flitig 8-åring runt 7-tiden imorse. Han ville att jag skulle upp och leka med honom... Mindre taggad var väl jag på det efter ca 6 timmars sömn efter en lång och slitig dag. Hur som! Han var "generös" nog att ge mig ca en timme till av ständigt avbruten sömn "FINE! I'll be back in 10 minutes", "It's been 10 minutes! In fact it's actually been 12 minutes!", "What about now? Now? Now? How about now?!". Jag tog mig tillslut upp och det visade sig att det faktiskt inte alls var så illa. Vi myste lite medan han lekte med olika grejer.

Vi tog oss tillslut ner för frukost och där fastnade jag helt med min värdmammas bror. Vi pratade om allt möjligt i en lång tid innan jag tog mig upp och faktiskt tränade! DÄR SER MAN! Efter 2,5 vecka av bara promenader och annat grejs så fick jag imorse in ett styrkepass. Det var inte jättebra, men det var helt okej!

Vi tog oss sen allihopa (9 pers) till the Beachclub där vi spenderade större delen av dagen. Jättemysigt! Vi åt lunch, paddlade kajak, simmade omkring i både viken och saltvattenspoolen de har där. Jättebra dag helt enkelt!

Vi grävde ner killgrabben i en massa sand 

Han och hans sister. Seriösa!

När vi efter antaget timmar tog oss hemåt igen så fixade jag lite tvätt, vi åt middag allihopa utomhus igen och körde sedan FIFA allihopa haha.. Eller vi "kids" spelade och föräldrarna tittade. Gick rätt så bra alltså haha. What else? Vet inte riktigt. Vi tittade på Amerikansk fotboll på kvällen och nu sitter jag är och försöker komma ikapp med allting som jag vill ha gjort. Får se hur det går alltså haha..


Kanske ser lite oredigt ut men det är faktiskt fullt organiserat! Nu ska jag bara lista ut hur jag får hem det hela... Hmmmmmm! 

Anyways! Imorgon ska jag träffa Spenser. Jag är supertaggad! Lite extra taggad är jag också då det faktiskt är någon jag kan träffa utan att det ska behöva vara ett sista hejdå. Jag är så himla trött på det.

Until next time amigos! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar