onsdag 12 augusti 2015

Day 25

Bloggandet avtar lite men det finns inte så mycket att blogga om just precis nu. Vardagen är skrämmande lika men ändå så annorlunda. Jag jobbar inte utan tar det mest bara lugnt men.. Ja allting är ändå som vanligt!

random bild for some reason
Jag träffade Spenser både igår och idag! Igår tog sig han, hans flickvän Linda och jag oss till Panera bread för lunch. Vi hade det jättemysigt och en hel del att prata om sen vi alla träffades sist. De är så himla goa!



Igår så tog sig Kira och jag till matbutiken... Jag kollade igenom mitt bagage... Lite vanliga grejer liksom. Tog mig även ut på en springtur med Chloé på kvällen (dalmatinen). Hon var GRYM att springa med så ska se till så att det blir fler gånger nu när man är här. Vi tog oss ut på en redig runda och hon var helt med på noterna. Tokbra i slutet då man själv var lite grötig i uppförsbackar också då hon pushade en, strålande bra haha!

Hon var trött efter det alltså, det var bra grejer!

Det närmar sig så himla, himla fort!
Idag, efter att ha varit ute på lunch och Starbucks med Spenser så tog jag mig till mallet med Kira och tjejen. Vi handlade lite skolstartsgrejer för tjejen. Mest nya kläder. Lycklig tjej ju! Hade ju inte sagt nej till såna lyxigheter haha...





Kira och jag tog oss på yoga på kvällen. Rätt så bra alltså! Mer långsam än vanlig yoga, den var gjord för återhämtning typ så det var rätt bra grejer.



Nu på kvällen var jag ute och körde lite för första gången på 3 veckor. Fick låna min värdmammas Cadillac och tog mig till Kohl's där jag spanade in lite skor till Petra och andra braigheter. Fick med mig en tröja hem. Måste börja lista ut hur jag ska göra med alla packning jag kommer att ha med mig. Får se hur det går! Fick ett superbra flygbolag då jag får ta med mig två väskor utan extra kostnad, nu måste jag bara klura ut hur jag ska få ihop allihopa.

Until next time amigos! Morgondagen borde vara rätt så långsam så vi får se vad som händer och sker. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar