måndag 17 augusti 2015

Day 28 - Final touches

Det är ju en oundviklig nedräkning som pågår för tillfället. Fredagen var rätt så lugn i huset. Jag hade en massa tid att packa, sortera, packa om och packa klart... 

Mitt rum för tillfället. Hänger och ligger grejer överallt men.. Det är faktiskt ordning och reda... Typ...


Hur gör djur?

Lite såhär kände jag mig efter ett tag men efter ett tag löste sig alltihopa!
 Det är så att jag kan ha totalt fyra väskor. Av dess fyra så får två väga 23kg var. En tredje får väga 10kg och ska tas med som handbagage på flyget. Den sista är en mindre handväska de inte väger men utrymmet är givetvis limited.

Jag har min stooooora navy blå väska. I denna får jag plats med en massa tack vare vacumpåsar men... Där når jag viktgränsen. Som kompanjon till den har jag min mindre blå väska som jag hade med mig på resan med Kerstin. Där får jag inte plats med 23kg.. Allting som är lite tyngre har smockats in där och den väskan är nu på bristningsgränsen men det går an än. I handbagaget har jag nu kläder och annat smått och gott och även ca 4 kg till godo. I min handväska har jag dator, plånbok, och.. Ja... Inte nödvändigt att gå in på djupet där men massa grejer.

Alltså löste sig min packning med andra ord!

Detta gjorde det så officiellt så! 

När alla var hemma på kvällen så tog vi oss till beach klubben för middag. Min sista gång där! Hur galet? När vi kom hem efter var jag supertrött men lillkillen ville spela fotboll så jag och Kira ställe snällt upp. Först spelade bara han men sen så ville han spela match. Jag och Kira mot honom. Swermany (Swörmany) mot 'Murica. Självklart vann rätt lag ;) han var inte så nöjd över det men... Det löste sig haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar