måndag 17 augusti 2015

Day 29 - A Spishy breakfast and the Outlets with Kira!

Lördag morgon så vaknade jag klockan 6 för att kunna säga hejdå till min värdfamilj som gav sig av till Colorado på morgonen. Jag tror nog ingen av oss riktigt fattade det... Jag har hälsat på här mer eller mindre varannan månad sen jag lämnade. Vad skulle möjligtvis kunna vara annorlunda denna gången? Det är väl klart att jag är tillbaka om två månader igen och säger hej?

Hur som. Efter det kunde jag inte somna om... Lika bra då jag behöver ställa om sakta men säkert till Sverige-tid. Jag vandrade runt, runt, runt i huset. Satt i källaren och tittade på tv (av någon anledning?), lekte med hundarna och ja... Grejade.. Jag tog mig tillslut och hämtade upp Spenser och Linda vid 9-tiden och vi tog oss till ett PNC för att stänga mitt bankkonto. Knas! Ingen amerikansk bank längre. Vad är det som pågår?! Everything is coming to an end.. :O



Vi tog oss därefter till IHOP för frukost. Mumma. Jag släppte av de kort därefter och for tillbaka hem.

Kort efter hemgång tog sig Kira och jag till Woodbury Commons Premium Outlet. På vägen dit kom vi bort oss helt och tog en fruktansvärt vacker väg! Helt galet vad som är typ bara 30 minuter härifrån. Det var SÅ vackert!





Bilder gör det inte rättvisa i huvudtaget. Jag var så himla förvånad och blown away.

Vi kom fram efter en del om och men och spenderade några timmar där! Kira fick med sig short och en klocka. Jag fick med mig ett par skor åt mig, ett par åt Petra som hon så snällt bett mig kolla efter, två tröjor och en ny plånbok. Allting inom budjet, viktgränser och nödvändigt. Vi tog oss därefter hem för att rädda hundarna.



På kvällen hade vi pizzapartaj medan vi tittade på Frozen. Inte alls pjåkigt ju!

Rätt så produktiv dag ännu en gång. Jag skapade med Koppar på kvällen innan jag nöjd och glad kunde gå och lägga mig. Ännu en dag förbi. Bara sådär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar