tisdag 11 augusti 2015

Kerstin's pics from Universal (Day 1)


9 timmar försenade efter att ha varit fast på motorvägen i 7 timmar så kom vi ÄNTLIGEN fram till Orlando.

Vårt hotell drog upp humöret lite då det var mysigt och fint.

Jag försöker alltid sabba Kerstins kort. Denna gången så kanske det sabbade mitt utseende mer än själva kortet haha.


Vi tog oss till Universal och humöret var på TOPP!


Wiho!


Min fina <3 





Wow, knappar!

Vi for mellan tidsåldrar och olika världar haha 


Han som var "bussföraren" var så jäkla rolig! Folk stod i kö och ville ta kort men han bara pratade på en massa massa massa haha. 



Fick mig att asgarva en massa! Även huvudet bakom var delaktig. Han var liksom en del av konversationen... Sa saker om Sverige och reagerade på vad jag sa. Vet inte hur de gjorde det möjligt men roligt var det :) 



Den läckande kitteln
Gringotts bank

Vaktades av en Drake!

Snubblade in i Springfield också. Allting man kan se i serien fanns där, rätt så coolt haha! 




Även munkmannen, bi-mannens mexikanstånd osv! 

Trötta men sjukt belåtna tog vi oss sedan tillbaka till hotellet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar