söndag 23 augusti 2015

Lyssnaängen med en Koppar

Att vara hemma är så himla skumt... Det känns som att jag varit borta en månad, inte 22. Allting är så himla vanligt! Mina vänner är fantastiska som vanligt, jag har roligt med pappa som vanligt, Uppsala är sig likt. Det enda jag känner inte är som vanligt är jag själv. Jag är annorlunda. Men samtliga så himla mycket precis som jag var då...

Jag har så mycket tankar som snurrar. Så mycket som är "åh det här borde bag skriva i bloggen" men sen släpper det efter ett tag. 

Jag har fantastiska vänner som jag hatar att vara i olika tidzoner som. Det är inte alls roligt.. Dags att Komma till Europa hörni..! Kerstin.. Patricia.. Mina amerikaner :(....



Jag har haft ännu en strålande dag med Koppar idag! Vi tog oss och badade vid Lyssnaängen. Jättemysigt då vädret var perfekt och.. Ja och det bara är så avslappnat och härligt. Svenskar är ju så mysiga också! En hel del människor där. Massa kompisar, familjer osv. Lite sånt man saknat. Vi stannade ett bra dag innan vi cyklade hem. 




Jag tog mig och inhandlade en massa mat då jag vill experimentera lite i köket. Är ju fortfarande i en otrolig brist på pengar sett halvlångsiktigt då jag kom fram till att det nog är sisådär 2 månader innan jag får någon slags inkomst så.. Ja.. Vad gör man?

Pappa och jag lagade sedan mat på kvällen. Jag fixade även ihop korvstroganoff till matlådor till jobbet på måndag. Taggad taggad! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar